Ուսումնական աշուն

Ժամանակահատված՝ 2.11-ից 8.11-ը
Նախատեսված է՝ 2
-րդ դասարանի սովորողների համար
Նպատակ
՝ աշնանային արձակուրդները  հետաքրքիր և ուսումնական դարձնելն է՝ անկախ գտնվելու վայրից:
Սովորողի մոտ զարգացնել գեղագիտական ճաշակ, գեղեցիկը գնահատելու, աշնան /եղանակային և բնության/ փոփոխությունները նկատելու ունակություն: Անցած հեքիաթներն ու բանաստեղծությունները կենդանացնելու հմտություն:
Անհրաժեշտ միջոցներ՝ ֆոտոխցիկ, բջջային հեռախոս, ձայնագրիչ:


Խնդիրներ`

  • մեդիահմտությունների զարգացում,
  • բանավոր խոսքի զարգացում,
  • շրջակա միջավայրի ճանաչում,
  • ընտանիքի անդամների մասնակցություն նախագծի իրականացմանը:

Ընթացքը՝ սովորողն ընտրում է առաջարկվող թեմաներից որևէ մեկը կամ մի քանիսը և աշխատում:

Թեմա  1.  Ոսկե աշուն
Արձակուրդները լավ ժամանակահատված է օրվա տարբեր ժամերին զբոսնելու և բնության , եղանակային փոփոխությունները նկատելու համար: Լուսանկարի՛ր աշնանային ցանկացած տեսարան, որը բնորոշ է աշնանը, կամ ստեղծի՛ր տերևներից հետաքրքիր կոլաժ:

Թեմա   2.  Ընթերցում ենք

  1. Ընտրում եք մեկը և կենդանի ներկայացնում / ռադիոնյութ, paint նկարներով, տեսաձայնագրություն-հեքիաթի ընթերցում, բեմադրություն/: Նկարահանած նյութը հրապարակվում է դասարանական բլոգում:

«Կարիճն ու գորտը»,  «Մուկն ու կատուն», «Նապաստակները», «Ագռավն ու աղվեսը» , «Քամին ու մժեղը»:

Թեմա  3. «Թթուդրիկի ծես»
 Ընտանիքի անդամների հետ իրականացրու Թթուդրիկի ծեսը: Հորինի՛ր փոքրիկ պատմություն թթուդրիկի բաղադրիչների մասին, մուտքագրի՛ր, նկարի՛ր Paint  ծրագրով, ուղարկ՛ր: Հորինի՛ր նաև հանելուկներ:
Մաթեմատիկական-Կազմում եք անհրաժեշտ բանջարեղենների ցանկ։ Բանջարեղեններն առանձնացնում եք գույներով, ձևերով, համերով…
Հորինի՛ր խնդիր:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.