Նախագծի հեղինակ՝ Գոհար Սմբատյան, Հիմնական դպրոց
Մասնակիցներ՝ 5 տարեկաններ, ծնողներ
օգնական՝ Արաքսյա Հովհաննիսյան
Ճամփորդության վայր` Կարմիր բլուր
Ճամփորդության օրը` 17.09.2016թ.
Ճամփորդության սկիզբը` 10:oo-17:oo
«Բարձունքի հաղթահարում» նախագիծը ամբողջ կրթահամալիրում իրականացվում է տարվա մեջ երկու անգամ` սեպտեմբերին, մայիսին։
Այն սովորողների ուսումնական գործունեության բաղկացուցիչն է, որի ընթացքում նրանք հետազոտում, ուսումնասիրում, բացահայտում, որոշ հարցերի պատասխաններ են ստանում։
Սովորողի մասնակցությունն այդ ճամփորդություններին պարտադիր է:
Նպատակ և խնդիր
Հայրանաճանաչողություն ուսումնական ճամփորդության միջոցով
Որևէ գործունեության նախապատրաստվելու հմտության զարգացում
նախապատրաստվել և ձևակերպել որոշակի կանոններ՝ ինչպես հագնվել, ինչ վերցնել, օգնել ընկերոջը, քայլել արահետով, խմբից չառանձնանալ, սնունդը ուտելուց հյուրասիրել։
- Թիմով ընդհանուր խնդիրներ լուծելու, խմբով աշխատելու կարողությունների զարգացում
- Բարձունք հաղթահարելու կարողության զարգացում
Նախապատրաստվել և քննարկման արդյունքում ձևակերպել բարձունք հաղթահարելու կանոններ՝ չընկճվել, պատրաստ լինել դժվարությունների և փորձել դրանք հաղթահարել, ուժ և ջանք գործադրել նպատակին հասնելու համար:
- Ընտանիքին ներառել դպրոցական կրթությանը, մասնակից դարձնել ուսումնական Ճամփորդությունների
- Սովորողների ֆիզիկական զարգացում
- Մեդիահմտությունների զարգացում
լուսանկարել, հարցազրույց վերցնել տեղի բնակիչներից /օգտագործելով բջջային հեռախոս, ֆոտոխցիկ և ձայնագրիչ/։
Նախագծի իրականացման նկարագրություն
Միասին ընտրել ենք բարձունքը
Նախապես համացանցից գտել և սովորողներին ցուցադրել ենք բարձունքի նկարները և հակիճ տեղեկություններ։
Որոշել ենք ինչպիսի հագուստ պետք է հագնենք /սպորտային, հարմար հագուստ ու կոշիկներ, արևապաշտպան գլխարկ/։
Վերցնելու ենք չփչացող ուտելիք և ոչ գազավորված ըմպելիք։
- Աշխատանքի բաժանում ենք կատարել
- Մշակել ենք կանոններ
- Կարդալու ենք ճանապարհի ցուցատախտակները, բանավոր խնդիրներ ենք լուծում
- Տեղում հանրօգուտ աշխատանք ենք իրականացնելու
Աշխատանքի ընթացքը
5 տարեկանների հետ որոշեցինք ծանոթանալ և հաղթահարել ամենամոտ և հեշտ հաղթահարելի բարձունքները:
Որպեսզի ճանապարհորդությունն ավելի կազմակերպված և անվտանգ դարձնենք նախապես մշակեցինք կանոններ։
Մինչ ճամփորդությունը յուրաքանչյուր երեխա պետք է իմանա իր դերն ու նշանակությունը` ինչի համար է պատասխանատու, որն է իր անելիքը ճամփորդության ընթացքում: Սովորողներին ըստ նախասիրությունների բաժանեցինք խմբերի:
- Մաթեմատիկների խումբը կհաշվի ճամփորդության ծախսերը,ավտոբուսում քանի աղջիկ, քանի տղա կա, կհաշվի ճանապարհին հանդիպող ցուցատախտակները, կփորձեն քայլերով հաշվել բարձունքի բարձրությունը․․․
- Սննդի պատասխանատուները կորոշեն, թե ինչ են ուտելու, կպատրաստեն բուտերբրոտները և հոգ կտանեն որպեսզի բոլորը սնվեն:
- Լրագրողների խումբը պետք է նկարահանի և հարցազրույց վերցնի ֆոտոշարք կամ ֆիլմը պատրաստելու համար /պետք է ունենան տեսախցիկ, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ/։ Լրագրողները պետք է նախապես ձևակերպած լինեն իրենց հարցերը գյուղի մարդկանց, տեղանքի և բարձունքի մասին։
Լուսանկարիչները կարող են աշխատանքը բաժանել իրար մեջ՝ մեկը կարող է մարդկանց լուսանկարել , մեկը ծառերը, մյուսը ճանապարհը ….
- Բնագետիկների խումբը կկազմակերպի տեղանքի մաքրում, հանրօգուտ աշխատանք։
Դպրոց վերադառնալուց հետո բոլոր աշխատանքները կթվայնացվի և կտեղադրվի դասարանական բլոգում և ենթակայքում։
[…] 2.Տիեզերք — Տիեզերք նախագիծ 3.Բարձունքի հաղթահարում — Բարձունքի հաղթահարում 4. 29.09.2016 — Սեպտեմբերիկ […]
LikeLike
[…] — Տիեզերք նախագիծ 3.Բարձունքի հաղթահարում — Բարձունքի հաղթահարում 4. 29.09.2016 — Սեպտեմբերիկ […]
LikeLike