Մասնակիցներ՝ 3.1 դասարանի սովորողներ
Ժամկետը՝ մարտի 1-ից, ապրիլի 10-ը:
Նպատակը՝ մայրկիկատոն-մայրիկագովք, գարնանամուտ՝ բույսերի խնամք, ծաղկատունկ:
Խնդիրները՝
- Բանավոր խոսքի զարգացում, երևակայության, ստեղծականության զարգացում,
- Ուսումնասիրելու, դիտարկելու հմտությունների զարգացում:
- Հոգատարության (խնամք), պատասխանատվության, հետևողականության դրսևորում՝ ուսումնական գործունեության ընթացքում:
Նկարագրությունը՝
Մայրենի
Հորինում ենք բանաստեղծություններ, գրում բարեմաղթանքներ, նկարում մայրիկներին՝ «Իմ մայրիկը»,նկարագրում , հորինում աքրոստիկոսներ մայրիկների անուններով: Պատրաստում հարցազրույց մայրիկների համար:
Պատրաստում ենք ռադիոնյութեր՝ «Մայրիկագովք»:
Տեղեկանալ թե, ե՞րբ է ծնվել մայրիկը /օր, ամիս, տարի/:
Սովորողները մայրիկներին գովք, շնորհավորանք, բարեմաղթանքներ կասեն:
Ի՞նչ չեն ունեցել մայրիկները, որ կուզենային ունենալ:
Հարցազրույցի միջոցով պարզել մանրամասներ մայրիկների նախասիրությունների և այլնի մասին /սիրած ուտեստը, գույնը, երկիրը, եղանակը/
Ի՞նչ երազանքներ են ունեցել և արդյո՞ք կատարվել են դրանք:
Մեդիահմտություն+տեխնոլոգիա
Համակարգչի նկարչական ծրագրով սովորողները կնկարեն, կմուտքագրեն բարեմաղթանքներ, ցանկություններ և կունենանք մեդիաբացիկներ:
Կնկարեն մայրիկների դիմանկարները՝ Paint-ով, գուաշով:
Այս ամենի արդյունքում կունենանք մեդիաբացիկներ, բացիկներ, որոնք կնվիրենք մայրիկներին, իսկ տեսանյութն ու ռադիոնյութը կտեղադրեմ բլոգում և ենթակայքում:
Ամփոփում՝